Marlena Białas

Certyfikowany Partner

Misja

Najlepsze dopiero przed nami.

Działamy kompleksowo w obszarze finansów osobistych. Pomagamy Frankowiczom. Dobieramy ubezpieczenia. Pokazujemy, jak można inwestować. Wspieramy naszych Klientów tak, jak potrafimy najlepiej! Złoty Laur Klienta, Gazele Biznesu, Solidna Firma, Lider Filantropii, Symbol Profesjonalnego Doradztwa – to kilka z otrzymanych przez nas nagród.

cechy przedstawiciela

Wiedza | Doświadczenie

 
MARLENA BIAŁAS

Kilka słów o mnie...

Moje doświadczenie związane jest z branżą hotelarsko-turystyczną, nieruchomościową i ubezpieczeniową, swoje działania opieram o wiedzę wyniesioną od najlepszych szkoleniowców z zakresu sprzedaży, psychologii i zarządzania zespołami.
 
Wykorzystuję najnowsze trendy i Social Media, aby pomóc każdej osobie w zakresie finansów osobistych. Z GK Votum początkowo byłam związana jako zadowolona klientka, dzięki temu dziś mogę pokazać aspekty współpracy z każdej strony. Sukces moich klientów jest moim sukcesem, dlatego do wszelkich działań i sytuacji podchodzę z nastawieniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. 
 
Od wielu lat jestem pasjonatką rozwoju osobistego, a pozyskaną wiedzę wykorzystuję w życiu i w pracy.
 
Moją misją jest pomoc w osiągnięciu niezależności finansowej, a pierwszym krokiem ku niej jest właśnie uwolnienie się od kredytu.

Email: marlena.bialas@dsa.pl

Skontaktuj się ze mną:

na przetwarzanie danych i przesłanie na podany adres e-mail oferty DSA Investment S.A. zgodnie Polityką prywatności.
na przetwarzanie danych i na kontakt telefoniczny, w tym SMS z ofertą DSA Investment S.A. zgodnie z Polityką prywatności.
na przekazanie moich danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania) dla Votum Finance Help sp. z o.o. we Wrocławiu, KRS 0000168270, w celu przedstawienia możliwego zakresu pomocy. Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na przesłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Podanie numeru telefonu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego oraz automatycznych systemów wywołujących do marketingu bezpośredniego.
Poprzedni post
Kolejny Post