Izabela Markowska-Ławniczak

Certyfikowany Partner

cechy przedstawiciela

Wiedza | Doświadczenie

 
IZABELA MARKOWSKA-ŁAWNICZAK

Kilka słów o mnie...

Z Grupą Kapitałową Votum związana jestem od 2010 r.

Obecnie na stanowisku managera i zajmuję się pomocą frankowiczom w uwolnieniu się od kredytów zawierających niedozwolone prawem zapisy.

Z wykształcenia jestem mgr inż. Zarządzania –absolwentką Politechniki Poznańskiej . Prawie cala moja droga zawodowa to sprzedaż oparta na budowaniu relacji w systemie B2B oraz B2C. I to jest to co mnie kręci. Kontakt z klientami ze współpracownikami –zarządzam grupą sprzedażową.

Odbyłam wiele szkoleń z zakresu sprzedaży , prawa oraz customer service, ciągle podnoszę poziom swoich kompetencji by w tym dynamicznym czasie znaleźć najlepsze rozwiązanie dla swoich klientów. Votum jako duża organizacja daje taką możliwość .

Często słyszę od swoich klientów że chętnie by mnie zatrudnili – czyli nie tylko skuteczność się liczy ale i relacja.

W prywatnym życiu sporty są moją odskocznią- rower, pływanie czy siłownia na to zawsze musi znaleźć się czas.
Lubię też nowinki technologiczne i chętnie z nich korzystam. Tak więc zapraszam do kontaktu ze mną nie tylko za pomocą tradycyjnego telefonu ale i FB, Whatsup czy Linkedin.

 

Email: izabela.markowska-lawniczak@dsa.pl

Skontaktuj się ze mną:

na przetwarzanie danych i przesłanie na podany adres e-mail oferty DSA Investment S.A. zgodnie Polityką prywatności.
na przetwarzanie danych i na kontakt telefoniczny, w tym SMS z ofertą DSA Investment S.A. zgodnie z Polityką prywatności.
na przekazanie moich danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania) do Votum Finance Help S.A. (NIP: 8971684241) i Votum Consumer Care Sp. z o.o. (NIP: 8862924887) w celu przedstawienia możliwego zakresu pomocy. Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na przesłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Podanie numeru telefonu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego oraz automatycznych systemów wywołujących do marketingu bezpośredniego.
Previous Post
Newer Post