Działania rekrutacyjne 2024: ponad 800 nowych współpracowników w szeregach DSA Investment

  • Start
  • Aktualności
  • Działania rekrutacyjne 2024: ponad 800 nowych współpracowników w szeregach DSA Investment
Rekrutacja 2024 – systematyczność i konsekwencja w działaniu

Od stycznia do listopada 2024 roku, spółka DSA Investment S.A. pozyskała ponad 800 nowych współpracowników oraz ponad 90 konsultantów do realizowanego projektu pomocy kredytobiorcom, poszkodowanym przez nieuczciwe działania banków. Jest to łącznie blisko 900 osób, szukających nowych wyzwań zawodowych w szeregach naszej spółki, a działania rekrutacyjne nadal są aktywnie realizowane.

Dewiza „Pomagaj i Zarabiaj” już trzeci rok z rzędu, dynamicznie napędza rozwój całej Grupy Kapitałowej Votum i osiągane przez nią wyniki sprzedażowe w realizowanych projektach.

Spotkania rekrutacyjne online
potwierdzony sposób na budowanie skutecznych zespołów sprzedażowych

W bieżącym roku zorganizowaliśmy ponad 33 spotkania rekrutacyjne, podczas których niemal 1600  uczestników, miało okazję zapoznać się ze specyfiką współpracy w DSA oraz mogły samodzielnie ocenić czy to praca właśnie dla nich oraz jakie wiążą się z tym dalsze perspektywy zawodowe. Praca możliwa w modelu w pełni zdalnym lub hybrydowym, jest niewątpliwie istotnym atutem, który podkreślamy na każdym spotkaniu. Już dziś wiemy, że współpraca bez granic i pełne wsparcie organizacyjno-merytoryczne, będzie istotnym motorem napędowym na cały 2025 rok w którym to działania rekrutacyjne, zachowają dotychczasową dynamikę. Realizowana pomoc zarówno dla kredytobiorców frankowych jak i złotówkowiczy, daje szerokie możliwości na aktywne budowanie nie tylko własnego portfela spraw ale i na sprawne tworzenie własnego zespołu.

Wdrożenie, szkolenia, wspieranie pracy zdalnej oraz mentoring

Zdalny proces rekrutacji, to już ugruntowany trend, który towarzyszy nam nieustannie od 2022 roku i coraz mocniej podkreśla swoją obecność w skali ogólnokrajowej. W poszukiwaniu kandydatów, nie ograniczamy się jedynie do konkretnych lokalizacji ale konsekwentnie rozszerzamy swoje działania na całą Polskę. Aktualna sytuacja na rynku pracy, nieustannie stawia przed wszystkimi pracodawcami nowe, niespotykane do tej pory wyzwania, a naszym celem jest stworzyć ciekawą opcję pracy dla każdej chętnej i otwartej na nowe wyzwania osoby.

Dostosowując model współpracy, uruchomiliśmy oraz przyspieszamy działania związane z automatyzacją procesów zachodzących w naszej firmie. Kluczowym dla nas aspektem, jest zapewnienie łatwego dostępu do konkretnych danych dla zespołu oraz możliwość udostępniania tych informacji dalej, co uznajemy za strategiczny kierunek dla dalszego rozwoju naszej spółki.

Ten trend dotyczy także procesów rekrutacyjnych, gdzie nasza spółka jak i wiele firm na rynku krajowym, zaczęło korzystać z specjalistycznych narzędzi, wspierających monitorowanie aplikacji, prowadzenie spotkań online i gromadzenie istotnych informacji o kandydatach. Procesy rekrutacyjne zostały u nas znacznie skrócone, umożliwiając jeszcze szybsze przeprowadzanie poszczególnych etapów niż wcześniej. Kandydaci stali się bardziej dostępni na wideokonferencje, webinary i inne tożsame metody zdalnej komunikacji, eliminując m.in. konieczność podróżowania do biura potencjalnego pracodawcy, nawet jeśli było to z odległego miasta. Zyskaliśmy dzięki temu szerokie horyzonty rozwojowe, eliminując przy tym wszelkie problemy lokalizacyjne.

Wiemy, jak ważnym jest dzisiaj dla wszystkich, zapewnienie ciągłości działania biznesu, dlatego oferujemy naszym współpracownikom wsparcie doświadczonych menadżerów, którzy dbają o odpowiednie wprowadzenie w realizowane przez spółkę projekty. Konsekwentnie rozwijamy i usprawniamy procesy wdrożenia nowych współpracowników aby już od pierwszych dni w nowej pracy, czuli się komfortowo i mieli możliwość realizacji swoich pomysłów.

Jesteśmy przygotowani do wdrożenia naszych partnerów biznesowych i współpracowników w elastyczny model współpracy, zapewniając przy tym bezpieczeństwo danych oraz zachowanie ciągłość procesów obsługi naszych Klientów w sprzyjającym środowisku pracy (czy to w zakresie organizacyjnym czy też merytorycznym). Pełne wdrożenie w podstawowe aspekty współpracy, komunikacja czy też późniejsza realizacja przydzielonych zadań, opiera się na modelu przede wszystkim zdalnym, wspieranym przez bezpośrednie działania szkoleniowe, realizowane przez doświadczonych menadżerów.

W szczególności zapewniamy:

  • wsparcie użytkowników zdalnych, którzy potrzebują dodatkowej pomocy poprzez HelpDesk,
  • praca zdalna w oparciu o autorski Portal Przedstawiciela, zawierający wszelkie niezbędne narzędzia i materiały szkoleniowe dostępne w trybie 24/7, bez jakichkolwiek limitów jeżeli chodzi o ilość użytkowników,
  • intuicyjne i dopasowane do potrzeb narzędzia do komunikacji grupowej, wideokonferencji i telekonferencji z każdego miejsca na świecie,
  • e-learning oparty na cyklicznych szkoleniach merytoryczno-sprzedażowych, dostępny dla każdego naszego współpracownika.
Wsparcie z którego każdy może skorzystać

Od stycznia do listopada 2024 roku, zorganizowaliśmy kilkadziesiąt cykli szkoleniowych dla nowych współpracowników oraz tych, którzy posiadają większe doświadczenie, aby wspierać rozwój zawodowy naszych Przedstawicieli. Model aktywnego wdrożenia, nieustannie wspiera procesy rekrutacyjne prowadzone na szeroką skalę i na bieżąco jest modyfikowany w zależności od aktualnych potrzeb realizowanych projektów, jak i potrzeb naszych współpracowników.

Ułatwienie wdrożenia w aspekty zarówno merytoryczne, jak i w zagadnienia sprzedażowe oraz organizacyjne, związane z obsługą potencjalnych klientów spółki, jest dla nas kwestią niezwykle istotną oraz nieustannie rozwijaną

Wszystkie edycje szkoleń, prowadzone są przez czołowych dyrektorów DSA oraz doświadczoną kadrę menadżerską. Wypracowany model pozyskiwania nowych współpracowników, oparty jest na wieloletnim doświadczeniu i zaangażowaniu w pomoc klientom Grupy Kapitałowej Votum S.A., a który zakłada m.in.:

  1. Budowanie odpowiednich relacji zawodowych z kandydatami, którzy zgłosili się do pracy.
  2. Pozyskiwanie poleceń od tych osób, które już związały się z DSA Investment S.A., celem dotarcia do nowych kandydatów, którzy mogą być zainteresowani nowymi perspektywami zawodowymi.
  3. Rzetelne wdrożenie w model współpracy, zarówno w strukturze dyrektorskiej
    jak i w realizowanym projekcie frankowym i to w oparciu o autorskie rozwiązania, jak i z wykorzystaniem narzędzi dostarczonych przez spółkę.

Dzięki dobrze poukładanej organizacji pracy oraz wsparciu menadżerów, skupionych na budowaniu całej struktury i jej wyników sprzedażowych, osiągnięcia rekrutacyjne skutecznie realizują przyjętą strategię spółki i tym samym wyniki sprzedażowe, kształtują się na wysokim i stabilnym poziomie.

Jeżeli zatem:

  • Chciałbyś więcej zarabiać?
  • Nie możesz znaleźć nowej pracy lub szukasz pracy dodatkowej, która może być realizowana w trybie zdalnym?
  • Być może pracujesz w sprzedaży i szukasz dodatkowych produktów do swojej oferty?
  • A może po prostu… chcesz spróbować czegoś zupełnie nowego?

Skontaktuj się z nami!

Zatrudniamy doradców klienta i menadżerów w całej Polsce. Jesteśmy liderem w branży, posiadamy największy portfel klientów w Polsce i duże możliwości adaptacji do zmiennej sytuacji na rynku.

Do końca bieżącego roku i w cały 2025 roku, spodziewamy się utrzymania korzystnego trendu w pozyskiwaniu kolejnych osób do współpracy oraz związanego z tym dynamicznego rozwoju poszczególnych struktur sprzedażowych DSA, a realizowane projekty do których zapraszamy, to wyzwania dające poczucie satysfakcji zarówno zawodowej, jak i osobistej.

Zapraszamy do kontaktu i obiecujemy przedstawić ciekawe możliwości i sposoby na dodatkowe wynagrodzenie.

DSA Investment S.A.
Al. Wiśniowa 47, 53-126 Wrocław
tel. 71/334 50 50
e-mail: 
biuro@dsa.pl oraz rekrutacja@dsa.pl

 

Krzysztof Życzyński

Krzysztof Życzyński

Członek Zarządu
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rekrutacji

Previous Post